Jak vložit přezdívku a odkaz na blog do komentářů? Návod (v komentářích) zde

Skloňování šunkič zde

Kontakt zde

pátek 20. dubna 2012

Nebe, peklo, motel

Zařazení do děje: Motelová scéna z epizody 3x19
Komentář autora: Tak tohle je takový můj malý experiment. Nevím, jestli už něco podobného (respektive podobným stylem) někdo někdy napsal. V téhle epizodě toho Damon a Elena moc nenamluvili, takže jsem rozebrala jejich vnitřní promluvy k sobě samým. Snad se vám to bude líbit, prosím komentujte, vážně mě zajímá, jestli to bude trhák nebo fiasko :D
PS: Ty jejich proslovy ze seriálu jsem možná přeložila trochu volnějc, aby to znělo přirozenějc.


Um, co to je za zvuk? Aha, to je jenom Damon - bez košile. Jasně, klidně se tu promenáduj jen tak na lehko, vždyť jsem tu přece jenom já! Ne, už se oblíká… Proč z toho mám tak sklíčený pocit?

Bože, ani teplou sprchu jsem si nemohl dopřát. To bylo naposled, co jsem se nechal Elenou překecat! Ubytovat se v motelu, to byl nápad. Pojď sem, kamarádko moje nejmilejší, pojď zahřát starouše a nedělej moc kravál, ať nevzbudíš tu trýznitelku.

Kouká se z okna, asi má strach, aby se nám Kol nepřišel pomstít. Vždycky se stará o mojí bezpečnost. Ach jo, Eleno, do čeho ses to zase namočila! Tobě nestačilo zamilovat se do upíra, ty musíš myslet i na jeho upířího bratra. Co to říkal Stefan? Nevyjasněné pocity? No, tak se na to podíváme…

Výborně, vzduch je čistej. Ty původní jsou možná nejsilnější, ale rozhodně ne nejchytřejší. Hm, jak asi chutná whisky ze sámošky. A ještě ji musím pít z kelímku. Co jsem komu udělal?! Aspoň že si můžu konečně sednout a v klidu si odpočinout.

Pořádně si ho prohlédni, Eleno. Co vidíš? Co cítíš? No, vidím muže. Neuvěřitelně krásného muže a cítím - něco. Co dál? Jak na tebe působí? Je osamělý. Uzavřený a zničený. Snaží se to skrývat, ale teď už na to nemá sílu, je unavený.

Hop, nožky nahoru. Chybí mi tu můj krb. Ani televize tu není. Kdybych měl alespoň skleničku. Nemůžu tomu uvěřit, piju lacinou whisky z plastovýho kelímku. To jsem to dopracoval. No, zkusit se má prý všechno, tak schválně…

Ach, bože, je tak okouzlující, mohla bych ho pozorovat klidně celou noc. A tak zranitelný. Tolik lidí už mu ublížilo, včetně mě. Nejradši bych si ho k sobě přivinula a utěšila ho. Potřebuje to. Potřebuje cítit něčí blízkost, něčí náklonnost. A já to potřebuji také.

Hm, čekal jsem to horší, ale stejně je to blivajs. A heleďme se. Trýznitelka je vzhůru. A docela zaujatě si mě prohlíží… divný.

Haach, dívá se na mě. Sakra, a já na něj přímo zírám! No nic, snad si toho nevšiml. Snad si myslí, že jsem o něj jen zavadila pohledem a spím dál. Chrr-pší, chrr-pší, chrr-pší…

Hm, zvláštní. Hodně zvláštní. Jak dlouho už mě asi sledovala? Nevypadala rozespale. Vsadím se, že za chvíli ty svoje kukadla zase otevře.

Hlavně klid, vždyť přece o nic nejde. Co mám dělat?! Určitě se na mě dívá, cítím to. Nebo ne? Neměla bych to zjistit? Sakra, Eleno! Jde jenom o oční kontakt, samozřejmě že se na něj můžeš koukat, kdy chceš a jak dlouho chceš. Tak. Dívá se na mě. Ach jo, proč jsou ty jeho oči tak modré. Vůbec jim nejde uniknout. Moment, já přece nechci uniknout. Mám své poslání, navíc je na něj pěkný pohled, takže žádné uhýbání.

Co je na mě tak zajímavého? A proč se tváří tak - zasněně? Je to vůbec možný? Co to se mnou hraješ za hru, Eleno? No, uvidíme, co to s ní udělá, když si k ní přilehnu. Chceš si hrát? Tak tedy hrajeme!

Proč se zvedá? Kam to jde? To jde jako za mnou? To nevím, jestli jsem chtěla. Pozorovat ho z bezpečné vzdálenosti mi docela vyhovovalo.

Ještě ruku pod hlavu, fajn. Tak tady mě máš. Koukám ti upřeně do očí, teď jsem na chvilku sklouznul níž, ale už jsem opět u tebe. Co dál?

Hm, není to tak špatné, mít ho takhle blízko sebe. Hezky voní. Heh, chováme se jako dva blázni. Jen tak na sebe mžouráme, nic neříkáme. Možná bych měla něco plácnout.

„Nikdy jsi mi o tom neřekl. O tom, co jsi udělal pro Rose.“

„Nijak se tě to netýkalo.“

Vážně, Eleno? Už zase se ve mně snažíš probouzet emoce?

No jo, já zapomněla. Náš velký zlý Damon nic necítí, s nikým nemá slitování. Proč mi to pořád chce dokazovat? Přitom je více než schopný být k lidem milý.

„Proč lidem nedovoluješ vidět v tobě to dobré?“

„Protože lidé od tebe očekávají to, co v tobě vidí.“

A to je problém?

„A já nechci žít podle ničích očekávání.“ 

Ani podle tvých, Eleno. Hlavně ne podle tvých. Musíš mě brát takového, jaký jsem, ne se mě snažit měnit k obrazu svému. Přál bych si, abys to konečně pochopila.

Takže nechceš být dobrý. Ne kvůli mně. Jedině kvůli sobě. Jenže tobě se nechce. Uf, dělá se tu nějak teplo. Možná kdybych nebyla na Damonovi tak nalepená.

Odvrací se. Naštval jsem jí snad? Co ode mě očekává? Ví přeci, že jí miluju, je na ní, aby se s tím vypořádala. Srdce jí tluče jako splašené. To nebude důsledkem mých slov. A těžce oddechuje. V tý aby se čert vyznal…

Uf, nesnesitelné horko. Ty vlasy na mém krku mě škrtí jako provazy. Co to se mnou je? Tohle se mnou dělá Damonova přítomnost? No to snad ne! Ježíši, co si o mně asi myslí. Jsem k smíchu.

To je její ruka. To asi neplánovala. Je tak hebká a hřejivá. Co by se stalo, kdybych si jí na chvilku vzal? Jen na malou chvilinku jí držet a hladit. Jen její ruku. Jen na maličký okamžik jí vlastnit. Jen na moment být mou.

Jejda. To je jeho ruka. Pryč! Ne, už je pozdě, už si toho všiml. Co to - co to dělá? Proč mě za ní bere? Chce mě snad už úplně připravit o rozum? Pusť ji! Vyškubni se mu! Sakra, ona mě neposlouchá. A on už vůbec ne. Jak se na to tváří? Cože?! Jak může být tak klidný? Copak on to necítí?

Je tak nádherná. Ale proč je tolik rozrušená? Jen ji držím za ruku. Víc nežádám. Za to ona vypadá, že by chtěla něco jiného. Něco víc. Hruď se jí nadzvedá a zase klesá v nezvyklém intervalu. Cítím její vzrušení. Nehodlám přestat, Eleno. Pokud budeš chtít, zastavíš mě. Vždycky jsi mě dokázala včas zarazit.

Tohle nerozdejchám. Je příliš blízko. Příliš krásný. Příliš neodolatelný. Sakra, sakra, sakra! Nemůžu se na něj přece jenom tak vrhnout! Nemůžu, miluju Stefana, tak proč tohle všechno? Musím se dostat na vzduch.

Hm? Kam to jde? Moment, ještě jsme neskončili! Nenechám tě jen tak odejít. Chci vědět, o co tady jde.

Vzduch, vzduch, vzduch, konečně! Do háje! Takhle to být nemělo. Co se to děje? Jak tohle se mnou může Damon udělat pouhým dotekem? Dřív jsem tomu dokázala vzdorovat, ale poslední dobou je to těžší a těžší. Co tedy cítím? Horko. Třes. Vzrušení. Sevřený žaludek. A hlavně pořádný zmatek. Bezva. To jsem si pomohla. Už nemůžu. Já už prostě dál nemůžu! Nedokážu odolat, nedokážu se poddat, jsem z toho vyčerpaná. Ne! Je tady. Ach jo, já se z toho snad zblázním, už mám zase srdce až v krku.

„Ne.“

To umí říct každej. Je to jen jednoslabičný slovo, který slýchám až moc často. Nedělej tohle, nedělej tamto. Ale proč? Proč mě stále odmítáš? Proč se takhle chováš? Proč bych měl přestat, když nechci?

„Proč ne?“

No tak, Eleno, vysvětli mi to. Umírám tu za tebou touhou, zasloužím si vědět pravdu.

„Eleno.“

Ach, bože. Byl to jen vítr? Nebo to jeho hlas zní tak krásně a bolestně? Nevšiml sis, že sotva dýchám? Jak ti mám odpovědět? Tohle nemůže být pravda. Moje ústa nemohou žíznit po Damonových, moje tělo nemůže hořet pro jeho, moje srdce pro něj nemůže takhle bít. Ale pro koho tedy? Proč tedy? Ummmgrrrr!!! Já to prostě musím udělat! Musím to ze sebe dostat!

Um? To jako vážně? Vážně? Vážně?! Tak dlouho jsem po ní toužil, tak dlouho jsem se snažil a teď ji doopravdy držím? Je to Elena Gilbertová, ta dívka, která mě právě teď líbá? Voní jako ona, vypadá jako ona, chutná jako ona a já ji miluju. Tohle nemůže být skutečné. To musí být sen. Prosím, ať se nikdy neprobudím!

Mnohem lepší. Ježíši, to je ten nejslastnější pocit, který jsem kdy zažila. Taková úleva. A rozkoš. Jak je to možné? Jak jsem bez tohohle mohla žít? Ať už to nikdy neskončí, prosím, ať mě Damon nepouští, ať jeho paže přirostou k mým bokům a naše rty se nikdy neodtrhnou! Tedy na malý okamžik mohou, potřebuji se nadechnout.

Ne, neodtahuj se! Nepustím tě! Nedovolím ti to! Jsi moje.

Připadám si tak nejistá, jako bych dělala něco, co bych neměla, ale zároveň měla. Jakoby na tom závisel můj osud. Ale i kdyby nezávisel, nepustila bych se. Chci se probírat v jeho vlasech. Chci, aby si mě držel pevně u sebe. Chci ho!

Eleno, kdybys jen věděla, kdyby sis jen dokázala představit, kdybys jen dokázala pochopit. Potřebuju tě cítit. Potřebuju tě chránit. Potřebuju tě milovat. Potřebuju tě!

Ještěže je tady ta zeď, jinak bych už byla na zemi. Kolena mě vůbec neposlouchají. Nic mě neposlouchá! Rty a ruce si dělají, co se jim zachce, a oni chtějí jen Damona. Je tak něžný, tak oddaný a citlivý. A ohleduplný, dovolí mi popadnout dech a laská mě zatím na krku a klíčních kostech. Damone, ty přesně víš, co potřebuju. Potřebuju tě!

Je tak sladká a slaná zároveň. Jak je to možné? A jak to může chutnat tak dobře? Jak mi to může dovolit? Jak se jí to může líbit? Záleží na tom vlastně? Můžu všechno, co chci, a ona neodporuje. A já toho chci tolik. Chci ji učinit šťastnou. Chci tu s ní stát a líbat. Chci ji celou držet. Chci ji!

Hořím. Jsem v pekle.

Vznáším se. Jsem v nebi.



30 komentářů:

  1. OMG, nádhera! Pri čítaní sa mi na tvári usadil úsmev a ešte doteraz tam vydržal :) A občas som sa i zachechtala nad tou túžbou a ako sa Elena snažila odolať :D Takto spracovanú poviedku som ešte v živote nečítala, veľmi dobrý nápad, originálny :) Teším sa na dalšie a ďalšie poviedky od teba a dúfam, že ich bude ešte veľa :D

    Lulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ona byla taky veeelmi dobrá předloha ;). Tu scénu sem sjela... nechi vědět kolikrát, ale něco kolem 20 to bejt mohlo... pauzovala jsem to a pořádně je zkoumala, co by si asi tak mohli myslet. Takhle krásnou scénu jsem vážně v životě neviděla O:)
      No, vela povídek, to nevím :D. Divím se, že jsem s tím ještě nesekla, ale zatím to tak ani nevypadá, takže doufejme, že mě to jen tak neopustí.

      Vymazat
    2. Súhlasím s "Lulu". Nádhera, úsmev, smiech, super spracované, prvý krát som čítala niečo také, chcem ďalšie poviedky! :D
      A fakt to bola krásna scéna a Ty si ju vystihla :)
      Mariam :)

      Vymazat
  2. Já vůbec nemůžu popadnout dech!
    Asi dvě minuty před tím, než jsem začala číst tvojí jednorázovku , jsem sjížděla na youtube všechny ty videa o dnešním polibku Damona ELENOU a najednou jsem si vzpoměla.. Nojo přece, Šunky (promin za to oslovení :D ) říkala,že nejspíš přidá jednorázovku! ;)
    Takže jsem dokoukala asi desátý video a honem spěchala sem k tobě :D .
    Uplně hezky jsi ty pocity popsala. Vážně měla jsem z toho hoodně vykulený oči ( i když, taky nevím proč, no měla bych si pomalu zvykat jak jsi dobrá :DD) a pusu s usměvem :D .
    Takže bomba!!! ;))
    Už se těšim na neděli !!.
    PS: Užij si to zítra , jak pojedeš kamsi ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Tyyyyyyyyyyyyyy vole ♥ Není možný, že něco takového dokáže vůbec někdo napsat!:D

    OdpovědětVymazat
  4. dokonalosť ♥ perfektne opísané odkedy som videla tú epizódu tá scéna sa stala mojou obľúbenou a videla som ju si 5x za sebou, a je zaujímavé čítať to aj z tohto pohľadu :) krásne
    Kikush

    OdpovědětVymazat
  5. tak niečo podobného som ešte nečítala na žiadnej fanfiction stránke pri žiadnom dieli, ale je to super :D A vieš čo - kľudne by si to všetko mohli myslieť. Ja som teda nerozmýšľala nad všetkými scénami, ale minimálne nad tým pohľadom z okna, nad jeho váhavými krokmi k posteli a nad jeho pohľadom pri tom, ako sa jej dvíhala hruď popri dýchaní - nad tým som rozmýšľala aj ja :D Skvele napísané, určite by som to neoznačila za fiasko, to skôr ten TRHÁK ;)

    OdpovědětVymazat
  6. no kde je Ďalšia kapitolka???? nemala by byť dneska?? :(

    Roro

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem začala pracovat na menší JEDNORÁZOVCE, která se týká dnešního dílu, takže pokud jí stihnu DOKONČIT, tak jí sem dneska přidám a DZ bude až v NEDĚLI. Když ji NEDODĚLÁM, tak dám DZ už dneska ;).
      Ano, v každym případě dneska něco přidám. Vypadá to na tu JEDNORÁZOVKU, už píšu třetí stranu takže max. hodinku, spíš míň a bude to ;)

      Jak sis mohla povšimnout v těchto větách,další kapitolka bude až v Neděli :D.

      Promin, já musela .. :D

      Vymazat
    2. A můžeš se tak dočíst i v předešlém článku odkud jsem to zkopírovala ;) :D.

      Vymazat
  7. Jsem ráda, že se to líbilo, všem děkuju ;).
    A Roro se omlouvám, měla jsem to napsat na zeď, ale nějak ... mi to asi nedošlo, nevím :D. Ještě že je tu Ivyys, která to vždycky vyžehlí :D O:)

    OdpovědětVymazat
  8. Takže... keď visa hodila na stránke link, že super fanfiction, hneď som si to uložila medzi (milión) záložiek a zabudla na to. Keď som si na to spomenula, tak som "ťa" nemohla zase nájsť. Tak teraz sa mi to konečne podarilo. Náhodou som si vybrala túto poviedku ako prvú - ja som podobne napísala (o tejto scéne) báseň minulý týždeň.
    Jedným slovom zhodnotené NÁDHERNÉ.
    Viacerými - vtipné, skvele napísané, klobúk dolu skladám a gratulujem. Píšeš úžasne, takže zajtra si nájdem čas a zase si niečo od tebe VEĽMI RADA prečítam.

    PS: keby som vládala držať očné viečka od seba, tak by som čítala ešte teraz asi aj všetko čo tu máš :D
    PS: daj návod ako si sem mám napísať meno, lebo som z toho jeleň

    andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. andy: Ďakujem vela, úplně se červenám :). Ta básnička, kterou jsi napsala, je na těch stránkách, kde "pracuje" i Visa? Docela ráda bych si jí přečetla. No, kouknu se tam, a když tam nebude, tak doufám, že mě nasměruješ O:).
      Ale bohužel nemám páru, jak se dá normálně napsat to jméno :(. Mně se to zobrazilo automaticky, protože mám účet přes Google, ostatní nevím, jak to dělaj... zkusim to napsat na zeď a snad nám ňákej hacker poradí :D. Napíšu to asi jako samostatný příspěvek, takže se pak koukni do komentářů, snad to tam bude.

      Vymazat
  9. Áno tam je to na jej stránke, ale zatiaľ ju visa ešte nezverejnila. Keď ju tam dá, tak napíšem. Ale mám tam zatiaľ tri básničky, ak si chceš prečítať.
    S tým menom sa netráp, keď nevieš ako to tam dať.

    andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oukej, možná už jsem od tebe něco četla... náká básnička o Alarickovi tam byla, myslím, s tím "alter egem" a pak o Stefanovi ripperovi, to jsem se docela zasmála :D. Takový jednoduchý, dobře znející, smysluplný, bylo to pěkný :).
      No, napsala jsem o tom příspěvek, tak třeba se někdo najde. Mě to taky trošku štve, tak jako to stupidní americký datum u komentářů, mám ráda svoje věci v pořádku, ale s tím datumem jsem si lámala hlavu několik dní, obletěla jsem x stránek a zas mám jenom jedny nervy :D.

      Vymazat
  10. No to boli moje výtvory :D ešte som ich pár vise poslala.
    To si potom ako ja :D ja tiež musím mať všetko na poriadku, inak zúrim. Ten čas trošku rozptyľuje a mýli, ale čo narobíš. Len to ignorovať.

    andy

    OdpovědětVymazat
  11. Panebože. Jak mi TOHLE MOHLO UNIKNOUT?! Ano, nebyla jsem tu docela dlouho, ale tohle... ach můj bože... Já ani nemám slov. Chci víc takových jednorázovek! Stydím se za to, že jsem to přehlédla a neokomentovala. To je naprosto DOKONALÉ. Ach, jsem na cucky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Doufám, že ty cucky umí stále číst a psát :D Děkuju ;)
      No, kdyby bylo víc takových, tak to ztratí své kouzlou. A tahle jednorázovka je stejně tak dobrá jenom díky tomu, že byla napsaná podle tak dobrý scény, jinak by to bylo... no, horší :D

      Vymazat
  12. Páni, tak tohle byla vážně nádhera!!! Taky píšu opvídky, jak fanfiction tak fiction, ale tohle mě ještě nenapadlo. Tobě ale můžu gratulovat, protože se ti to povedlo úžasně! :D Já jsem veliký fanoušek Deleny a u tohohle jsem tekla jako čokoláda na jazyku :D Tleskám, opravdu :D
    PS: Mimochodem, mám účet na Our Stories a viděla jsem tu vaši přestřelku s nejmenovanou autorkou, co tuhle tvojí povídku okopírovala. Není pochyb, že to udělala, i když ona sama tvrdí opak. Je moc dobře, že jsi se ozvala, protože to bylo vážně hnusný. Normálně bych prohledala všechny možný blogy s fanfiction a koukla se, jestli něco takového neudělala i někomu jinému, protože to je nepřípustné. Já bych byla zuřivostí bez sebe, kdyby mi moje povídky někdo obšlehnul. To je vážně nepřípustné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za hezký komentář, jsem ráda, že se líbí ;)
      No, myslím si, že jsem "autorku" vytrestala dostatečně, možná až moc s tím článkem tady, ale vážně mě to hodně namíchlo a jsem docela prudký povahy (hooodně jsem se krotila, když jsem jí psala :D). Nevím, jde to moje chápání, proč tohle lidi dělaj.. stejně se jim na to většinou přijde... No co, holt každej člověk v sobě chová svini, jen někteří ji nechávaj zavřenou v chlívě a jiní ji nechaj volně pobíhat po louce :D

      Vymazat
  13. Přidávám se k obdivným komentářům ostatních - je to naprosto PERFEKTNÍ! I když to budu číst 120x, pořád to bude perfektní a dokonalý. Myslím, že tu scénu jsi vystihla opravdu moc pěkně a pustila na světlo něco, co tam spoustě lidé chybělo - mě teda určitě! X)

    OdpovědětVymazat
  14. Měla jsem chuť na TVD povídky, tak jsem taky jednou zavítala k Šunkič po dlouhé době. Tahle povídka byla vážně dokonalá a to video pod tím úžasné. Tu scénu miluju. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, děkuji, to mě moc těší :) Obzvlášť v téhle době, kdy mi blog tak trošku umírá :D
      Jinak tu scénu mám taky ráda, jedna z nejlepších v TVD :)

      Vymazat
  15. Bože! To je úchvatné. Tuhle scénu jsem viděla asi 100x, ale tohle... První polovinu jsem se mockrát začala smát a po zbytek čtení mi úsměv vydržel. Perfektní nápad. Úplně jsem se vžila do Eleny a dech se nezrychlil jen jí, ale i mně - to se ještě nestalo. Úžasné a ještě jednou úžasné !!!
    P.S.: Nádherný konec. Hořím. Jsem v pekle.
    Vznáším se. Jsem v nebi.
    Andul

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji moc, vždycky mě potěší, když moje výplody někomu udělají radost - což se bez komentářů samozřejmě nedozvím.
      Snad tu najdeš více takových povídek, které tě zaujmou, až budeš hledat rozptýlení ;)

      Vymazat
  16. Cituju: Bože! To je úchvatné. Tuhle scénu jsem viděla asi 100x, ale tohle... První polovinu jsem se mockrát začala smát a po zbytek čtení mi úsměv vydržel. Perfektní nápad. Úplně jsem se vžila do Eleny a dech se nezrychlil jen jí, ale i mně - to se ještě nestalo. Úžasné a ještě jednou úžasné !!!
    PS:omlouvám se ale jinak jsem to napsat nedokázala tyhle scény s Elenou a Damonem ve mě vyvolávají úsměv :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Jsem moc, moc ráda, že tě to nenechalo chladnou, to je to nejdůležitější, je mi celkem jedno, co to ve vás vyvolá, jen ať vás to nenudí. Taky se ráda k týhle pidi povídce vracím. Je taková... vždycky dobře naladí :).

      Vymazat
  17. Miluju tuhle scénu, vždycky jsem přemýšlela o čem asi tak přemýšlí, tys to tady popsala tak krásně, že když se na tu scénu kouknu teď tak se do ní zamiluju ještě víc, je to jedna z mých nejoblíbenějších. A to jak si napsala tuhle povídku...prostě krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Taky mám tu scénu ráda. Možná udělám jednu kapitolu DZ ve stejným stylu, dostala jsem na to totiž příhodnej nápad.

      Vymazat